הבלוג

מה עדיף? מזרן קשיח או מזרן רך?

אנחנו נתקלים בשאלה הזאת כמעט בכל יום - מה עדיף, מה יותר בריא ומהי דרגת הקושי שאנחנו צריכים לבחור למזרחן שלנו? כל התשובות כאן.


אז בשביל לעשות קצת סדר בנושא החלטנו לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את דרשת הקושי הרצויה עבורכם. ישנן חברות אשר מאפשרות לבחור את דרגת הקושי במזרן וישנן חברות אשר מחליטות מהי דרגת הקושי לכל מזרן והלקוח (אתם) צריכים לבחור האם המזרן הזה מתאים לכם או שמא תבחרו במזרן אחר.


אז איך לבחור את דרגת הקושי המועדפת?

ישנם 3 כללים חשובים שיכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.


תנוחת השינה שלכם

אם אתם ישנים רוב הזמן על הבטן, מומלץ לבחור במזרן קשיח. במידה ואתם מאלה שישנים על הגב או על הצד תוכלו לבחור בין מזרן קשיח למזרן רך יותר וזאת בהתאם לנוחות שתרגישו. הסיבה לכך היא שבמידה ואתם ישנים על הבטן על מזרן רך נוצר מעין קשת בצורת הגב שלכם.


אלה מכם ששוכבים על הבטן או על הצד יכולים לבחור מזרן רך יותר או מזרן עבה עם פילוטופ עבה וזאת במטרה שהמזרן "יקבל" פנימה את הכתף שלכם או את הישבן והכתפיים במצבים בהם שוכבים על הגב. אבל במקרים אלה זה יותר עניין של נוחות.


לא לבדוק את המזרן בישיבה

דרגת קושי למזרן בודקים בשכיבה בלבד. חשוב להבין שבשכיבה קצרה כל המזרנים ירגישו לכם אותו הדבר בדיוק, אבל בישיבה יש פער גדול בתחושה בהשוואה לשכיבה.


כאשר יושבים על מזרן אתם תרגישו שמזרן קפיצים עלול להתאים לכם בהשוואה למזרן ללא קפיצים כי הוא עלול להיות קשה מידי אבל כאשר תשכבו על אותם 2 מזרנים תוכלו להבחין שהם זהים בתחושה וזאת בעקות החלוקה השונה של משקל הגוף בשכיבה ביחס לישיבה.


שכבת פילוטופ

לכל מזרן כמעט  יש שכבת פילוטופ רכה אשר נועדה לרכך את המזרן. כאשר היא על מזרן רך מידי תרגישו שאתם שוקעים במזרן ויהיה לכם קושי לקום ממנו או להסתובב בו במהלך השינה. כאשר היא על מזרן קשיח, אתם תוכלו ליהנות מהשכבה הרכה שלמעלה מבלי לשקוע בתוך המזרן.


חשוב לזכור


כל מזרן יורד בדרגת הקושי שלו בכ-5% בשנה הראשונה.

אם בחרתם דרגה קשיחה תוכלו להרגיש התרככות קלה בשנה הראשונה עד שתגיעו לדרגת הקושי שאותה רציתם מלכתחילה