איך לבחור את רמת הקשיחות המתאימה ביותר למזרן שלך?

כאשר אתה קונה מזרן, יש הרבה דברים שעליך לשקול. חשוב לוודא שאתה עושה הכל נכון, כי זו אחת הרכישות החשובות ביותר שלך.

לפני שאתה קונה מזרן, חשוב לדעת כמה מוצק המזרן שלך מרגיש. לשינה טובה, חיוני למצוא את הרמה הנכונה. יהיה לך קשה לישון טוב אם היחידה חזקה מדי או רכה מדי.

יש הרבה חברות מזרנים מצוינות שמציעות רמות שונות. קשה לדעת איזו תקיפות אתה צריך, במיוחד אם זה לא משהו שאתה יכול לנסות.

מה זה ”קשיחות המזרן”?

מהות המאפיין היא מה שעליך לשקול תחילה. יש הרבה תפיסות מוטעות בקרב קוני מזרנים פוטנציאליים. רבים מאמינים שתמיכה ורייטינג תקיפים במזרן הם אותו הדבר.

הראשון קשור ישירות לאחרון, ושניהם תלויים זה בזה. עם זאת, יש הבדל. קשיחות המיטה קובעת את תקיפותה. זה יכול להיעשות בצורה מאוד פשוטה. האם זה רך? זו השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך. זה סובייקטיבי, וכל אדם ירגיש אחרת.

זה כבר מאפיין מכריע ויש לקחת בחשבון על ידי כל הקונים. זה קובע כמה נוח כל העניין יהיה. זכור שגודל המזרן שלך לא אמור להשפיע על התחושה שלך.

למה זה חשוב?

זהו מאפיין חשוב המכריע בקבלת החלטה. זה לא רק יקבע את רמת הנוחות, אלא גם ישפיע על התמיכה במיטה שלך.

זהו היבט קריטי. לקשיחות של המזרן שלך יכולה להיות השפעה כמעט על כל המאפיינים שלו. הכל ניתן לייחס לתוקפנותו, מן הנוחות והתמיכה לביצועים כלליים.

מה פירוש הדבר שקשיחות אחת מתאימה לכל?

תקיפות אחת מתאימה לכולם היא מונח המתאר את סוג הנחישות שתתאים לרוב האנשים. רוב הרדומים מעדיפים מיטה בין 5 ל-7.

לכן הגיוני להניח ש-6/10 יהיה המטרי הרצוי ביותר. אין דבר כזה, והגודל היחיד שמתאים לכל הגישה לבעיה הזאת הוא רעיון גרוע. למרות שזה נכון, הרוב המכריע של האנשים מעדיפים תחושה בינונית מהמזרן שלהם.

ישנן דוגמאות רבות בשוק שיכולות למקד את רמת הנחישות הזו כדי לפגוש את השוק ההולך וגדל.

אנו ממליצים בחום שתבדוק את המיטה ותבטיח שהיא אמינה ואינטגרלית. אומנם קשיחות היא מאפיין מכריע, אך יש גורמים חשובים נוספים שעליך לשקול.

למרות שאנשים נוטים לקשר תקיפות ותמיכה מיד, יש סוגים רבים של מיטות. למשל, מיטה המורכבת מחומרים באיכות נמוכה עשויה להיראות יציבה אך לא לספק את התמיכה הדרושה. זה משהו שאתה צריך לשקול בעת קבלת החלטה.

קשיחות מול תמיכה

רבים רואים בחוזקה ובתמיכה דבר אחד. כפי שכבר אמרנו, זה לא נכון.

קשיחות מתייחסת לתחושה שיש לך כאשר אתה נשכב לראשונה על המזרן שלך.

התמיכה מתייחסת לאופן שבו אותו דבר שומר על עמוד השדרה שלך בצורה מושלמת.

זה אפשרי שיש מזרן רך שמספק הרבה תמיכה, או אחד קשיח שמספק הרבה. עם זאת, זה יכול ליצור הרבה נקודות לחץ ולהפוך אותו לא מועיל.

חשוב שתבחין בין תקיפות ותמיכה כאשר אתה בוחר את המזרן שלך. קשיחות מתייחסת לאיך המיטה שלך מרגישה.

זה גם צריך להיות נוח ולהקל על הלחץ. ייתכן שמזרן תקיף אינו מספק את המתווה הנדרש, ולכן הוא אינו מתאים למי שמעדיפים לישון על גבם. אלה הם רק חלק מהדברים שאתה צריך לשקול.

זה חיוני לזכור את כל אלה ולהבטיח שהמוצר יש תחושה טובה.

איזו רמת נוחות מתאימה לך? ‏

שינה על הבטן

רוב הרדומים בבטן זקוקים לקשיחות של בין 5 ל-7. בגלל שהקיבה שלהם מתחת למשקל הראשי, הם יצטרכו להסתפק ולשקוע קצת. זה חיוני. לא תקבל את התמיכה שאתה צריך ממזרן רך מדי או תקיף מדי.

שינה צדדית

הסוכנים הרדומים זקוקים למזרנים הנוחים ביותר. טווח המזרן מ-3 עד 6 הוא אידיאלי לשינה צדדית. בגלל תנוחת השינה הלא נוחה, הלחץ מופנה לצד ומתרכז באזור קטן יותר.

שינה על הגב

עבור הרדומים מאחור, קשיחות המזרן אינה חשובה באותה מידה. מזרן בין 4-8 מעלות יכול לשמש כדי לספק את התמיכה שאתה צריך. זה משהו שאתה צריך לשקול.

מין

זכר

נשים בדרך כלל כבדות יותר מגברים. כדי למנוע יישור מוטעה של עמוד השדרה, זהו כלל אצבע טוב להשתמש במשהו מוצק יותר אם אתה קצת יותר כבד ממה שאתה. זה מאוד חשוב, ואתה צריך להסביר את זה. זה מאוד חשוב.

נקבה

לנשים יש צורות גוף עדינות יותר והן צריכות לבחור מיטות תומכות. אתה צריך לחפש מזרן מוצק, אבל מותאם לתנוחת השינה הספציפית שלך. זה היבט חשוב.משקל

כבד

מזרנים שנעים ממדיום לפירמה יתאימו לאנשים כבדים. הם יפעילו יותר לחץ על המזרן ויגרמו לו לשקוע נמוך מדי. הם יציעו תמיכה ונחמה, וזה מאוד חשוב. חשוב לשקול את עובי הבחירה שלך. אתה צריך לבחור אחד שהוא לפחות 10 אינץ 'עבה.

קל

אנשים קלים ירגישו בנוח עם מזרנים בינוניים. בגלל שהם לא יפעילו יותר מדי לחץ על המזרן, הטביעה לא תהיה כה משמעותית. מזרן מוצק כנראה יגרום לך לצוף על גבי, אשר יכול להוביל להרבה נקודות לחץ. המזרן שלך צריך להתאים לגוף שלך.

כאב

כאבי גב

להקלה בכאבי גב, מזרנים שיכולים להכיל קיבה ושינה צדדית הם הטובים ביותר. המשקל שלך יקבע את עוצמת המזרן שלך. זה חיוני שהגב התחתון שלך יקבל את ההתמודדות שהוא צריך.

כאב ירך

ישנם גורמים רבים לכאבי ירך, אך היערכות לא תקינה של עמוד השדרה היא אחת. זה יכול להיות רעיון טוב להשתמש במיטה רכה, תומכת, מוצקה בינונית לגב התחתון שלך. זהו המרכיב החשוב ביותר להתמקד בו.

כאב בכתף

יש הרבה דברים שיכולים לגרום לכאב בכתפיים שלך, אבל הסיבה הנפוצה ביותר היא מזרן מוצק מדי. אנשים שישנים בצד שלהם לעתים קרובות יותר מאחרים ירגישו את זה. אנו ממליצים לך לבחור מזרן רך, שאמור להיות בין 3 ל-5 בסולם הנוקשות.

עשה את ההחלטה הסופית שלך

תנוחת השינה

יש הרבה דברים שאתה צריך לשקול כאשר קונה מיטה. תנוחת השינה שלך היא אחת מהן. עליך להבטיח שכל היבטי הרכישה יטופלו בזהירות.

חשוב להבין את ההבדלים בעמוד השדרה בין שלוש תנוחות השינה. זה דבר חשוב מאוד.קח בחשבון את השותף שלך

אם את שוכבת עם השותף שלך, זה גם שיקול משמעותי. אתה צריך להתחיל להסתכל על מאפיינים כמו העברת תנועה ואחרים דומים. אתה רוצה המזרן שלך להיות מאוד קל ויש לי העברת תנועה מינימלית. זה יבטיח לך לא להרגיש את התנועות של השותף שלך ולהיפך.זה מאוד חשוב. זה משהו שאתה צריך לזכור. כמו כן, תן דעתך להרגלי השינה של יקירך.

אתה זז בלילה?

חשוב שתהיה לך מזרן מגיב אם אתה זז בלילה. הוא יגיב במהירות לשינויים במיקום שלך ויעצב אותך בהתאם. יכולת זו לא הייתה קיימת במזרני קצף זיכרון ישנים יותר, מה שאומר שאתה יכול להרגיש לכוד בחול טובעני. אתה צריך לשקול משהו חדש יותר. אתה תמצא שמיטות קשות יותר מגיבות יותר. זהו כלל אצבע טוב לזכור.

משקל

המשקל שלך הוא גורם חשוב לקחת בחשבון. אנשים שונים יפעילו לחצים שונים על המזרן. אתה צריך לשים לב להקלת הלחץ של המזרן ויישור עמוד השדרה. המזרן שלך בטח מרגיש נהדר וכל הגוף שלך צריך להיות מיושר. זו הדרך הטובה ביותר להימנע מכאב לא רצוי ומאוד לא נעים.

ללכת על בטוח

אם אתה לא יודע כלום או לא בטוח ביכולות שלך, הדבר הטוב ביותר הוא לבחור בקשיחות בינונית. זה אמור להבקיע בין 5-6 בסולם הנוקשות. סביר להניח שתהיו כמו ה-80% האחרים שמעדיפים רמה כזו של תקיפות.

ריכוך העסקה: סכנות

למרות שמזרנים רכים עשויים להרגיש מאוד בנוח, הם יכולים גם לגרום לתחושה דמוית ענן. הם גם יכולים להיות מסוכנים. אתה עלול לסכן את התמיכה שלך בכך שלא תבין את זה. זה עלול להוביל להרבה בעיות כרוניות, לכן חשוב לשקול את זה.

סמוך על תחושת הבטן שלך.

הכל מסתכם בזה. חשוב שתרגיש את המזרן שאתה רוצה לקנות. אתה תמיד יכול לנסות את המזרן אם אתה לא קונה אותו באינטרנט. אתה תקבל את כל המשוב שאתה צריך.

מה המשמעות של מזרן קטיפה?

מיטת קטיפה היא בדרך כלל מגושמת וכבדה. המיטה מכוסה בדרך כלל בכיסוי שמיכה, מה שנותן לה תחושה רכה במגע ראשון. זה יהיה קצת יותר קשה ככל שאתה להתאים למשקל שלך והעדפות ברגע שיש לך התיישב על זה.

מסקנה

ישנם גורמים רבים שיש לשקול בקביעת תקיפותו של המזרן. זה קשור למאפיינים רבים ושונים שצריך לקחת בחשבון. זהו היבט חשוב מאוד.

הכל מסתכם בהרגשה שלך על המזרן. מזרן בינוני הוא הפופולרי ביותר, אבל אולי אתה מעדיף משהו שונה. הכל תלוי בהרגלי השינה שלך, בהעדפות ובמשקל הכללי שלך.

אנחנו מקווים שאתה מוצא את המידע הבא שימושי. תוכל לקבל החלטה מעודכנת ומהירה.